Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Гаврилов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вісник Кам'янець-Подільського національного університету / ред.: О. В. Гаврилов, В. І. Співак. - Кам'янець-Поділ., 2008. - 169 с. - (Корекц. педагогіка і психологія; Вип. 1). - укp.

Описано форми організації корекційної роботи у разі нервово-психічних розладів. Проаналізовано корекційно-спрямовуючу роботу в процесі самопідготовки в навчально-реабілітаційному центрі. Висвітлено проблеми підліткової адикції та шляхи вдосконалення її первинної профілактики, шкільної дезадаптації у дітей з мінімальними мозковими дисфункціями, її раннього виявлення та запобігання. Розкрито медико-педагогічні засади реабілітаційного процесу у разі дитячих церебральних паралічів. Визначено основні закономірності реабілітаційної роботи з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату.

Описаны формы организации коррекционной работы при нервно-психических расстройствах. Проанализирована коррекционно-направляющая работа в процессе самоподготовки в учебно-реабилитационном центре. Освещены проблемы подростковой адикции и пути усовершенствования её первичной профилактики, школьной дезадаптации у детей с минимальными мозговыми дисфункциями, её раннего выявления и предотвращения. Раскрыты медико-педагогические основы реабилитационного процесса при детских церебральных параличах. Определены основные закономерности реабилитационной работы с детьми с нарушениями опорно-двигательного аппарата.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43я43 + Ю948.2я43

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. І.Огієнка / ред.: О. В. Гаврилов. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2009. - 266 с. - (Сер. соц. пед.; Вип. 11). - укp.

Проаналізовано особливості прояву шкільної дезадаптації у підлітків. Висвітлено соціально-психологічні проблеми виховання дітей трудових мігрантів. Розглянуто питання самоорганізації цілісності особистості у вимірі соціалізаційного аспекту. Наведено результати емпіричного дослідження комунікативних навичок підлітків, описано особливості соціально-комунікативних навичок дітей з порушеннями зору в процесі ігрової діяльності. Розкрито психолого-педагогічні аспекти набуття професійної ідентичності практичних психологів. Визначено вплив сучасних теоретичних підходів у соціально-педагогічній науці на професійне становлення соціальних педагогів.

Проанализированы особенности проявления школьной дезадаптации у подростков. Освещены социально-психологические проблемы воспитания детей трудовых мигрантов. Рассмотрены вопросы самоорганизации целостности личности в измерении социализационного аспекта. Приведены результаты эмпирического исследования коммуникативных навыков подростков, описаны особенности социально-коммуникативных навыков детей с нарушениями зрения в процессе игровой деятельности. Раскрыты психолого-педагогические аспекты приобретения профессиональной идентичности практических психологов. Определено влияние современных теоретических подходов в социально-педагогической науке на профессиональное становление социальных педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я54(4УКР)3 + Ю9 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/соц.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гаврилов О. В. 
Особливі діти в закладі і соціальному середовищі : навч. посіб. / О. В. Гаврилов. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2009. - 310 c. - укp.

Проведено історичний огляд розвитку науки про розумову відсталість, охарактеризовано сучасний стан надання допомоги особам з даною патологією. Виділено групи розумово відсталих за ступенем інтелектуального порушення. Висвітлено підходи до організації процесу навчання дітей з помірною, тяжкою та глибокою розумовою відсталістю, проаналізовано досвід використання діагностичних методик у роботі з такими учнями. Розкрито особливості психічного розвитку, формування комунікативних навичок і соціальної поведінки у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю, обгрунтовано доцільність використання емоційно-збагачених виховних ситуацій у навчальному процесі.

Проведен исторический обзор развития науки об умственной отсталости, охарактеризовано современное состояние организации помощи лицам с данной патологией. Выделены группы умственно отсталых по степени интеллектуального нарушения. Освещены подходы к организации процесса обучения детей с умеренной, тяжелой и глубокой умственной отсталостью, проанализирован опыт использования диагностических методик в работе с такими учащимися. Раскрыты особенности психического развития, формирования коммуникативных навыков и социального поведения у детей с умеренной и тяжелой умственной отсталостью, обоснована целесообразность использования эмоционально-обогащенных воспитательных ситуаций в учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435 я73 + Ю948.25 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гаврилов О. І. 
Досвід впровадження індексу індивідуального здоров'я та паспорту здоров'я в роботу лікарів-педіатрів міської дитячої поліклініки / О. І. Гаврилов // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2007. - № 2. - С. 49-51. - укp.

Разработан и внедрен в практику авторский метод определения индекса здоровья (IS) у детей с момента рождения до 18-ти лет. Для наблюдения за динамикой IS предложен "паспорт здоровья", который внедрен в практическую деятельность участковой педиатрической службы городской детской поликлиники, детского дошкольного учреждения оздоровительного типа, городской школы-гимназии и "школы здоровья" европейской сети "школ здоровья".


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гаврилов О. I. 
Досвiд впровадження iндексу iндивiдуального здоров'я та паспорта здоров'я в роботу лiкарiв-педiатрiв мiської дитячої полiклiнiки / О. I. Гаврилов // Соврем. педиатрия. - 2007. - № 3. - С. 41-42. - укp.

Розроблено та впроваджено в практику метод визначення iндексу здоров'я (IS) у дiтей з моменту народження до 18-ти рокiв. Для спостереження за динамiкою IS запропоновано "паспорт здоров'я", який впроваджено в практичну дiяльнiсть дiльничної педiатричної служби мiської дитячої полiклiнiки, дитячого дошкiльного закладу оздоровчого типу, мiської школи-гiмназiї та "школи здоров'я" Європейської мережi шкiл сприяння здоров'ю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гаврилов О. В. 
Формування антинімецької анналістики в Данії: мотиви і цільова аудиторія (1265 - 1330 рр.) / О. В. Гаврилов // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Іст. науки. - 2005. - Т. 41. - С. 29-37. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглянуто питання появи значної кількості наративних джерел з яскравою антинімецькою ідеологією в період 1265 - 1330 рр. Зроблено спробу за допомогою методу дедукції і відстеження причинно-наслідкового зв'язку встановити мотиви появи цього комплексу джерел, вказати на сили, зацікавлені в такій пропаганді, а також окреслити цільову аудиторію, якій адресувалися ці документи.


Ключ. слова: анналістика, Данія, наративні джерела, метод дедукції
Індекс рубрикатора НБУВ: Т211(4ДАН)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Іст.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гаврилов О. В. 
Сільська округа Феодосії у V-II ст. до н.е. : Автореф. дис... канд. іст. наук : 07.00.04 / О. В. Гаврилов; НАН України. Ін-т археол. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Робота присвячена дослідженню сільської округи Феодосії від виникнення перших поселень на початку V ст. до н.е. і до припинення життя на укріплених поселеннях, фортецях та городищі наприкінці II ст. до н.е. Визначено межі сільської округи поліса, типологію та хронологію пам'яток античного часу у Південно-Східному Криму. На підставі аналізу археологічних, писемних, нумізматичних та епіграфічних джерел охарактеризовано матеріальну культуру населення, його господарську діяльність, етносоціальний склад, найхарактерніші риси духовної культури. Встановлено, що матеріальна культура як неукріплених поселень, так і укріплених пам'яток, однакова за складом і носить загалом варварський характер. Основою господарської діяльності населення було хліборобство, з переважним вирощуванням пшениці. За етнічним складом населення ранніх поселень було скіфо-кизил-кобинським, з IV ст. до н.е. воно стає скіфським. Очевидно, разом з варварами на поселеннях мешкала невелика кількість греків. Релігійні вірування населення носили змішаний греко-варварський характер і були пов'язані переважно з культами родючості та домашнього вогнища. Одержані результати дозволили запропонувати новий варіант реконструкції історії сільської округи Феодосії у V-II ст. до н.е.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т4(2)332К

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гаврилов О. В. 
Удосконалення процесу подрібнення м'якоті кісточкових плодів та обладнання для його реалізації : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. В. Гаврилов; Одес. нац. акад. харч. технологій. - О., 2006. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л913.2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені І.Огієнка / ред.: О. В. Гаврилов, В. І. Співак. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2009. - 462 с. - (Сер. соц.-пед.; Вип. 12). - укp.

Наведено матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції "Стан та перспективи розвитку корекційної освіти". Наведено сучасні підходи до організації навчально-виховної, корекційно-розвивальної, реабілітаційної роботи з різними категоріями дітей та дорослих з порушеннями психофізичного розвитку (ПФР). Розглянуто питання формування практичної діяльності в учнів з вадами розвитку на уроках соціально-побутового орієнтування. Наведено порівняльну характеристику раннього розвитку дітей з психофізичними порушеннями. Визначено провідні фактори ризику перинатального ураження центральної нервової системи й основні підходи до оцінки ПФР дітей раннього віку. Висвітлено проблеми формування комунікативної діяльності дітей дошкільного віку (ДВ) з порушеннями ПФР. Проаналізовано особливості прояву гіперактивності та дефіциту уваги як мінімального мозкового ушкодження у дітей раннього та ДВ. Розкрито психолого-педагогічні основи корекційно-педагогічної допомоги дітям ДВ з синдромом Дауна, аспекти організації професійного навчання у спеціальних загальноосвітніх школах для дітей з порушеним інтелектом у контексті соціальної адаптації, феномен соціальної поведінки дітей з тяжкими мовленнєвими порушеннями за умов інклюзивного навчання.

Приведены материалы IV Международной научно-практической конференции "Состояние и перспективы развития коррекционного образования". Изложены современные подходы к организации учебно-воспитательной, коррекционно-развивающей, реабилитационной работы с разными категориями детей и взрослых с нарушениями психофизического развития (ПФР). Рассмотрены вопросы формирования практической деятельности у учеников с дефектами развития на уроках социально-бытового ориентирования. Дана сравнительная характеристика раннего развития детей с психофизическими нарушениями. Определены ведущие факторы риска перинатального поражения центральной нервной системы и основные подходы к оценке ПФР детей раннего возраста. Освещены проблемы формирования коммуникативной деятельности детей дошкольного возраста (ДВ) с нарушениями ПФР. Проанализированы особенности проявления гиперактивности и дефицита внимания как минимального мозгового повреждения у детей раннего и ДВ. Раскрыты психолого-педагогические основы коррекционно-педагогической помощи детям ДВ с синдромом Дауна, аспекты организации профессионального обучения в специальных общеобразовательных школах для детей с нарушенным интеллектом в контексте социальной адаптации, феномен социального поведения детей с тяжелыми нарушениями речи в условиях инклюзивного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + С5*148:Ч30 + Ч312 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/соц.пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Миронова С. П. 
Основи корекційної педагогіки : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова, О. В. Гаврилов, М. П. Матвєєва; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2010. - 264 c. - Бібліогр.: с. 242-248. - укp.

Висвітлено загальні питання корекційної педагогіки та спеціальної психології. Наведено психолого-педагогічну характеристику дітей з порушеннями психофізичного розвитку та розкрито особливості роботи з ними за умов корекційної та інклюзивної освіти, зокрема, розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення, опорно-рухової системи, слухової та зорової функції, інтелекту, емоційно-вольової сфери, затримкою психічного розвитку. Увагу приділено питанням психолого-педагогічної корекції відхилень у поведінці дітей.

Освещены общие вопросы коррекционной педагогики и специальной психологии. Дана психолого-педагогическая характеристика детей с нарушениями психофизического развития и раскрыты особенности работы с ними в условиях коррекционного и инклюзивного образования, в частности, развития, обучения и воспитания детей с нарушениями речи, опорно-двигательной системы, слуховой и зрительной функции, интеллекта, эмоционально-волевой сферы, задержкой психического развития. Внимание уделено вопросам психолого-педагогической коррекции отклонений в поведении детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430я73

Шифр НБУВ: ВА734342 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гербер Ю. Б. 
Оптимальні режими подрібнення плодів абрикосу у роторній дробарці / Ю. Б. Гербер, О. В. Гаврилов // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - Вип. 10, т. 6. - С. 39-44. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Приведено методику та результати експериментального дослідження. Якість подрібненого напівфабрикату оцінювали за вірогідністю пошкодження кісточок та вірогідністю проходження плодів без подрібнення м'якоті. Обгрунтовано критерій оптимізації параметрів процесу подрібнення м'якоті плодів кісточкових культур. Виявлено режими роботи дробарки, які забезпечують максимальний вихід кондиційного подрібненого напівфабрикату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л913.2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гербер Ю. Б. 
Дослідження теплових процесів у пластинчастому апараті при виробництві молочних продуктів / Ю. Б. Гербер, О. В. Гаврилов, О. П. Вербицький // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2014. - Вип. 14, т. 1. - С. 13-19. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Для обгрунтування напряму досліджень здійснено огляд та аналіз способів зниження енерговитрат у процесі переробки молока, особливо за довготривалих теплових процесів виробництва кисломолочних продуктів, які потребують сталих температур з вузьким діапазоном відхилення від норми. На базі розробленої програми та методики дослідження теплових процесів під час переробки молока досліджено параметри пластинчастої пастеризаційно-охолоджувальної установки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л95-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гаврилов О. В. 
Античне поселення Новопокровка-I у Південно-Східному Криму / О. В. Гаврилов // Археологія. - 1999. - № 1. - С. 76-93. - укp.

Публікуються результати дослідження і дається повний аналіз археологічних матеріалів поселення античного часу Новопокровка-I, визначається місце пам'ятки як серед подібних на сільській окрузі Феодосії, так і Європейського Боспору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т4(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гаврилов О. В. 
Організація роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю на сучасному етапі / О. В. Гаврилов // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 46-57. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан роботи з дітьми з помірною і важкою розумовою відсталістю в Україні. Акцентовано увагу на те, що важливою проблемою в роботі з такою категорією дітей є організація їх психолого-педагогічного вивчення, так як від правильно поставленого діагнозу залежить комплектування спеціальних закладів, ефективність проведення навчального, корекційного, реабілітаційного, виховного процесу. Запропоновано навчальні програми для дітей різних вікових категорій. Здійснено порівняльний аналіз мережі спеціальних закладів для дітей з різним ступенем розумової відсталості в Україні та Польщі. Зроблено висновок, що незважаючи на деякі відмінності в програмах, напрямки цієї роботи практично співпадають.

Проанализировано состояние работы с детьми с умеренной и тяжелой умственной отсталостью в Украине на современном этапе. Акцентировано внимание на то, что важной проблемой в работе с такой категорией детей есть организация их психолого-педагогического изучения, так как от правильно поставленного диагноза зависит комплектование специальных заведений и эффективность проведения учебного, коррекционного, реабилитационного, воспитательного процесса. Предложены учебные программы для детей разных возрастных категорий. Осуществлен сравнительный анализ сети специальных заведений для детей с разной степенью отсталости в Украине и Польше. Сделан вывод о том, что несмотря на некоторые различия в программах, направления этой работы практически совпадают.

Organization of work with the moderately and seriously retarded children at the modern phase in Ukraine is analyzed in the article and the trial to open the key moments of such work with this category of children in the Republic Poland is done.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гаврилов О. В. 
До питання розробки індивідуальної програми навчання дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю / О. В. Гаврилов // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 26-35. - укp.

Розглянуто питання розробки індивідуальної едукаційної програми для організації роботи з вказаною категорією дітей. Охарактеризовано основні етапи цієї роботи, а саме: визначення проблеми, збір інформації, планово-прогностичний, корекційно-розвивальний, інформаційно-консультативний. Наведено приклад використання такої програми під час роботи з дітьми з помірною розумовою відсталістю в одному зі спеціальних дитячих будинків для дітей-інвалідів. Підсумовано, що індивідуальна програма навчання та виховання дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю є складним комплексним особистісно орієнтованим процесом, спрямованим на соціальну адаптацію, нормалізацію комунікативної діяльності, нарощування соціального потенціалу, підвищення можливостей для особистісної реалізації.

Рассмотрены вопросы разработки индивидуальной эдукационной программы для организации работы с указанной категорией детей. Охарактеризованы основные этапы этой работы, а именно: определение проблемы, сбор информации, планово-прогностический, коррекционно-развивающий, информационно-консультативный. Приведен пример использования такой программы при работе с детьми с умеренной умственной отсталостью в одном из специальных детских домов для детей-инвалидов. Подытожено, что индивидуальная программа обучения и воспитания детей с умеренной и тяжелой умственной отсталостью представляет собой сложный комплексный личностно ориентированный процесс, направленный на социальную адаптацию, нормализацию коммуникативной деятельности, наращивание социального потенциала, повышение возможностей для личностной реализации.

The question of an individual educational program for the organization of work with the indicated group of children was considered. The main stages of this work were characterized, namely the definition of the problem, collecting of information, planned-prognostic, correctional-developing, informational-consultative stages. The example of usage of this program while working with the children of moderate mental backwardness in one of the specialized children's home for mentally disabled children was given. It was summed up, that the individual program for teaching and upbringing of children with the temperate and hard mental backwardness is a complicated personality-oriented process, directed to the social adaptation, normalization of the communicative activity, increasing of a social potential, improving of the possibilities for personal realization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.223.7

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Рева В. С. 
Обеспечение надежности и устойчивости работы систем электроснабжения наземных комплексов с использованием автономных источников питания / В. С. Рева, К. Н. Земляной, В. П. Фролов, О. В. Гаврилов, К. В. Безручко // Авиац.-косм. техника и технология. - 2017. - № 9. - С. 47-51. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведены и проанализированы основные требования, предъявляемые к системам электроснабжения (СЭС) наземных комплексов космических ракетных комплексов, обозначена актуальность вопроса надежности и устойчивости. Выделены особенности режимов работы систем электроснабжения с использованием автономного источника питания и приведена временная диаграмма работы комплекса от автономного источника питания (АИП) для случая аварийного отключения и последующего восстановления электроснабжения. Построена математическая модель автономного источника питания, с помощью которой возможно осуществить выбор и мощность АИП. Построение математических моделей, определение особенностей работы СЭС с использованием АИП, обеспечение комплекса мероприятий по повышению устойчивости работы системы с АИП позволяет повысить надежность и безотказность работы систем электроснабжения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О662-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гаврилова Л. О. 
Перша медична допомога на морському транспорті : навч.-метод. посіб. для проведення практ. занять і самост. роботи студентів з дисципліни "Виживання в екстремальних ситуаціях та медична допомога", галузь знань: 27 - Транспорт, спец.: 271 - Річковий та морський транспорт / Л. О. Гаврилова, О. В. Гаврилов; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса, 2018. - 136 c. - Бібліогр.: с. 134-135 - укp.

Розглянуто обов'язкові мінімальні вимоги з надання першої медичної допомоги і медичного догляду відповідно до Міжнародного Кодексу з підготовки та дипломування моряків і несення вахти. Наведено методи надання першої медичної допомоги у разі нещасних випадків, а також психологічної допомоги постраждалим.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р35,31 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти : [колект.] монографія / Л. Калсоларі, Л. Баззаніні, Е. Бонфа, Ф. Бянко, К. Кораззарі, Т. Моніні, М. Паззі, А. Пілларі, С. Сілімбані, Е. Скуерзанті, Р. Спароно, А. Вентуріні, Л. Платаш, О. Гринюк, А. Починок, Н. Гаврилова, О. Гаврилов, М. Марчук, І. Петрюк, О. Палійчук, М. Буйняк, О. Гордійчук, Т. Цуркан, Х. Сандулович, Л. Крестянікова, Л. Мафтин, В. Ткач, У. Легусова, Т. Нечитайло, В. Радчук, Н. Коса, Л. Костик, В. Санжаровець, К. Санжаровець, Н. Гуцул, Н. Колесніченко, С. Романюк, С. Коміссарова, Т. Кліщинська, Я. Мудрий, Т. Шоліна, І. Ковальчук, М. Пірен, С. Миронова, С. Чупахіна, М. Олійник, О. Кузенко, Л. Мацук, І. Перепелюк, Л. Доцюк, І. Кушнір, О. Гауряк, Л. Фесік, Н. Оксіна, С. Платаш, Н. Кучумова, О. Степаненко, Я. Андрєєва, С. Андрійчук, Т. Равлюк, Л. Смеречак, Д. Романовська, Р. Мінтянська, Н. Скрипник, А. Філіпчук, А. Басовська, А. Сушма; ред.: Л. Б. Платаш; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Технодрук, 2020. - 571 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні питання організації інклюзивного навчання дітей з особливими потребами в закладах освіти. Проаналізовано стан розвитку інклюзивної освіти в Чернівецькій області. Досліджено питання забезпечення системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг особам із порушеннями психофізичного розвитку в закладах освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти формування інклюзивної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти. Подано інформацію щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій в умовах інклюзивного навчання майбутніх інженерів в галузі архітектури та будівництва. Увагу приділено духовно-моральним цінностям як гармонійній основі процесу формування світогляду дитини з інвалідністю. Розкрито особливості використання адаптивної фізичної культури в дітей із порушенням зору. Визначено компоненти, рівні та показники готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з дітьми з особливими потребами. Розглянуто технології ігрової психокорекції при емоційних і поведінкових порушеннях дітей в інклюзивній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Гаврилов О. О. 
Роль магнію в лікуванні стану відміни алкоголю з делірієм / О. О. Гаврилов, М. Л. Гомон // Медицина невідклад. станів. - 2021. - 17, № 8. - С. 47-50. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р645.021.1-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25344 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Гаврилов О. В. 
Міжнародне регулювання запобігання забруднення морського середовища : монографія : Галузь знань 27 - Транспорт, Спец. 271 - Річковий та морський транспорт / О. В. Гаврилов, О. І. Сагайдак, О. М. Шумило; Одеський національний морський університет. - Одеса : КУПРІЄНКО СВ, 2021. - 400 с.a-рис. - Бібліогр.: с. 389-399 - укp.

Розглянуто нормативно-правову базу міжнародного співробітництва в галузі охорони морського середовища. Визначено практичну реалізацію заходів щодо охорони та запобігання забруднення Світового океану. Здійснено аналіз міжнародних документів, які регламентують контроль за охороною морського середовища. Висвітлено глобальні проблеми антропогенного впливу людини на природу. Викладено вимоги МАРПОЛ, міжнародної Конвенції контролю суднових баластних вод й осадів та управління ними 2004 р. та інших Конвенцій щодо запобігання забруднення морського середовища як нафтою та нафтопродуктами, сміттям, так і іншими шкідливими та небезпечними речовинами, які перевозяться на суднах або утворюються у процесі їх експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О413-082 я82 + Х916.414.021 я82 + Д221,8 я82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854108 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського